Piosenki:

niedziela, 29 marca 2015

Zayn i Naughty Boy w studiu w Londynie, 27.03.15



7 komentarzy:

  1. Cześć. To jest super blog czytam go często. Zapraszam Cię na mój blog http://onedirectionop.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Od dawna zaczęłam czytać Twojego bloga bynajmniej staram się go czytać ;) Nie wiem czy Ciebie też ale mnie denerwuje ten Naughty Boy.... Masakra jakaś odejście Zayn'a a on sobie z nim tak po prostu nagrywa piosenki ;C
    Zapraszam do siebie: ameliakontraswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Od dawna zaczęłam czytać Twojego bloga bynajmniej staram się go czytać ;) Nie wiem czy Ciebie też ale mnie denerwuje ten Naughty Boy.... Masakra jakaś odejście Zayn'a a on sobie z nim tak po prostu nagrywa piosenki ;C
    Zapraszam do siebie: ameliakontraswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że dla fanek One Direction muzyka tego zespołu jest super, ale zrozumcie, ze większość ich utwórów to plagiaty. Porównajcie sobie np. kawałek "One way or another" z piosenka sprzed 30 lat zespołu Blondie o tym samym tytule. Widzicie różnice? Bo ja nie.. Nie wiem jak można jarac sie plagiatami. Ten kawałek był hitem w 79i jest do teraz, a te bezczelne dzieciaki go ukradły. Niby młodzi, niby inteligentni, ale nie mogą poświęcić trochę czasu, żeby stworzyć coś samemu. Takie jest moje zdanie na ten temat, jak nie przeszkadzało mi 1D tak teraz ich nienawidzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One Way or another to nie jest plagiat. One Direction nagrali COVER na cele charytatywne. Widzę ze marna była z Cb Directionerka haha nie no to mnie teraz rozbawilo xd

      Usuń
  5. https://m.facebook.com/One-Direction-Directioners-922049697878796/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...