Piosenki:

wtorek, 20 stycznia 2015

Meghan Trainor artystka jest w trakcie pisania piosenek na nowy album, a Harry to współautor jednej z nich!

W najnowszym wywiadzie dla The Sun piosenkarka potwierdza duet ze Stylesem! Piosenka nazywa się 'Someday Maybe' i jest o miłości.
"To duet! Stworzyliśmy na moim ukulele piękną piosenkę. Nagraliśmy demo razem z naszymi głosami. To cudowny, akustyczny kawałek. Pierwsza niesamowita rzecz, którą zrobiłam z gwiazdą. Mój kolega powiedział mi, że Harry jest moim fanem i chciałby ze mną coś napisać." - mówi Trainor.
Zapytana o możliwość romansu między nimi, Meghan odpowiada:
"Nie, nie ma mowy - jesteśmy dobrymi znajomymi. Uwielbiam wszystkich z One Direction. Za każdym razem, gdy ich spotykam jestem jak 'Cześć, jesteście wszyscy idealni'. Jednak oni są chłopakami z One Direction, a ja tylko dziewczyną z Massachusetts. No i nie mogę spotykać się z inną gwiazdą. Są one zbyt zapracowane."

1 komentarz:

  1. Fajny blog zapraszam też do mnie
    http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...