Piosenki:

wtorek, 20 stycznia 2015

Conor Maynard o wiadomościach z Niallem:

'Uważam, że to były sex-smsy'.
Podczas nominacji Brit Awards piosenkarz wypowiedzial się dla Capital FM o swojej rozmowie z gwiazdą One Direction.
"Napisał do mnie 'Cześć tu Niall, to mój nowy numer. Odpowiedziałem mu; 'Skąd mam mieć pewność, że to ty? Co szepnąłeś mi do ucha podczas naszego pierwszego razu? No i nie mogę powiedzieć co odpowiedział! Uważam, że to były sex-smsy..." - mówi Maynard.
http://www.pressparty.com/…/news…/ConorMaynard/view/120520/…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...