Piosenki:

niedziela, 2 listopada 2014

Louis w wywiadzie dla ITV na temat ostatniej edycji X Factor:

D: Co sądzisz o podopiecznych Simona, rozwijają się?
L: Oczywiste, że największy postęp zrobiła Fleur. Jestem jej wielkim fanem, jest genialną piosenkarką i myślę, że wie na sto procent co chce robić po zakończeniu show.

Wszyscy tez wiedzą, że jestem wielkim fanem Jacka, jest kolesiem z Yorkshire i nieźle się rozwija podczas konkursu, ale wydaje mi się, że nie odnalazł się jeszcze. Może ten tydzień będzie jego, będę siedział i czekał żeby zobaczyć co zrobi ze swoim występem z piosenką 'Bleeding Love'. Przeszukałem jego kanał na YouTube i znalazłem kilka fajnych pomysłów, czekam aż któryś z nich pojawi się na live.

D: Dobrze ci się pracowało z Simonem jako mentor?
L: Jasne, uwielbiam wtrącać swoje trzy grosze, w czym jestem dobry.

D: Cztery lata temu to ty byleś na tej scenie. Jak ci uczestnicy mogą uzyskać to co One Direction ma teraz?
L: Myślę, że my próbowaliśmy przez to wszystko czerpać z tego radość. Uważam, że to przychodzi i ludzie mogą odnieść się do tego, to bardzo poważne doświadczenie, życie się zmienia, ale jeśli nie dasz się temu zeżreć przez całą tą powagę i będziesz czerpał z tego radość, będzie normalnie na tyle ile to jest możliwe.

http://www.itv.com/xfactor/exclusive-one-direction-louis-tomlinson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...