Piosenki:

niedziela, 16 listopada 2014

Chłopcy o swoich pierwszych pocałunkach:

Harry:

"Miałem 11 lat i byłem w domu z moim kumplem, tą dziewczyną i jej koleżanką. Po prostu oglądaliśmy film i potem się pocałowaliśmy. Myślę, że udawałem, że się wcześniej całowałem, bo było fajniej."

Zayn:

"Miałem 13 lat Byłem bardzo niski, a ona wysoka, więc postawiłem cegłe pod ścaną, stanąłem na niej, by dosięgnąć jej twarzy."

Niall:

"Pierwszy raz całowałem się z dziewczyną z wymiany. Była z Fancji, miałem wtedy 11 lat, byliśmy w domu kolegi, miałem ją poznać, a skończyło się na całowaniu."

Louis:

"Miałem 11 lat. Pocałowaliśmy się w ogórdku za domem, bo ten był zamknięty!"

http://www.sugarscape.com/celebs/a1017009/celebs-most-embarrassing-first-kiss-stories-zayn-malik-ed-sheeran-taylor-swift-zac-efron-and-more-snoggy-tales/?utm_content=buffer54fc8&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...