Piosenki:

sobota, 11 października 2014

One Direction w wyreżyserowanym filmie?

Zespół raczej nigdy nie będzie miał filmu, w którym zagrają według scenariusza.

W zeszłym roku premiere miał dokument o 1D 'This Is Us'. Według Winstona nie zapowiada się na film, w którym chłopcy wcielą się w konkretne role.

Reżyser TIU i teledysków zespołu, Ben Winston wypowiada się:

"Wydaję mi się, że nigdy o tym nie rozmawialiśmy. Myślałem, że granie postaci w BSE będzie dla nich trudne. Pamiętam, kiedy podrzuciłem im scenariusz, byli za, ale nie myślałem, że damy radę. Kiedy byliśmy w Miami, to co zrobili było niezwykłe i pomyślałem 'Wow, mogli by zrobić film jak 'A Hard Day's Night' czy 'Spice World'' (o The Beatles, Spice Girls - przyp.). Jednak nie chciałbym, aby do tego doszło. Oni tacy nie są. Kiedy ich spotykasz, są jak młode, rockowe gwiazdy, całkowicie inni niż słodkie boybandy. [...] Są niesamowitymi aktorami. [...] Jeśli miałbyś napisać scenariusz o pięciu nieznanych chłopakach, którzy 4 lata wcześniej idą na przesłuchania i stają się zespołem w telewizyjnym show, potem piszą piosenki na własne albumy i stają się muzyczną sensacją - nie uwierzyłbym w to. To właśnie się stało, uważam, że fikcja nie odzwierciedliłaby tego tak dobrze."

http://www.pressparty.com/pg/newsdesk/OneDirection/view/115820/?isworld=y

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...