Piosenki:

poniedziałek, 6 października 2014

Niall , Liam i Harry na TT:

"Nasz następny koncert odbędzie się w Australii w lutym! Nie mogę się doczekać! Moje ulubione miejsce na świecie"

"Oglądam stare odcinki Kumpli. Świetne show! Wciąż kocham Effy!"

Liam na TT:

"Przepraszam jeśli doprowadziłam kilku ludzi do płaczu, pomyślałem, że lepiej było to powiedzieć niż napisać tutaj. Nigdy wcześniej nie byłem tak zestresowany przemową. Przemyślałem każde słowo i mam nadzieje, że będzie więcej szalonych sytuacji i więcej emocjonalnych przemówień. Dziękuję każdemu kto przyczynił się do stworzenia mojego życia."

Liam mówi o wczorajszej przemowie na koncercie:
https://www.youtube.com/watch?v=8hCP1Oid8zQ&list=UUHzCDSHOf9qx8haC6rcuUJQ
"Chcę powiedzieć w imieniu moim i chłopców, że była to najbardziej niesamowita trasa jaką kędykolwiek mieliśmy w naszych życiach, dziękuję wam bardzo. Do każdego tutaj i każdego w domu który ogląda live streams, lub może na Twitterze, facebooku lub gdziekolwiek, jesteście niesamowici! Wielu myśli, że mamy was za rzecz oczywistą, ale chcę powiedzieć w imieniu moim i chłopców, że kochamy was bardzo mocno. Naprawdę znaczycie dla nas wszystko. Nie zawsze robimy coś dobrze, ale wy zawsze jesteście z nami, to wiele znaczy"

Harry na TT:

"Miami, dziękuje wam bardzo za najlepsze zakończenie trasy o jakie mogliśmy prosić. Dziękujemy za przyjęcie, dużo miłości"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...