Piosenki:

sobota, 4 października 2014

Liam na Twitterze:

"Dziękuję za dzisiejsze show. Kocham Tampę."

Fanka: Mam paluszki mozzarella, Niall, Liam macie zaproszenie, żeby je ze mną zjeść
Liam: Chciałbym trochę

"Tampa to najgorętszy koncert kiedykolwieeek"

Fanka: Przygotuj się na Miami Liam
Liam: Ostatni raz tam był świetny

Fanka: Jestem wdzięczna za to co robisz dla fanów, kocham cię
Liam: Dziękuję

Fanka: JAMES kiedy wracasz do Brazylii?
Liam: Aww moja mama tak mnie mówi i niedługo

"Tourbusowe łóżka są wygodniejsze od tych normalnych, fakt."

"Zadziwiające, że nie jestem aż tak zmęczony po nocy damskiej"

(tłum: Liam napisał 'lady night', więc tweet zabrzmiał jak wyżej, ale sądząc po układzie klawiatury chodziło mu o 'last night', więc nie jest zmęczony po nieprzespaniu wczorajszej nocy)

"Chciałbym wiedzieć, ile będzie trwała ta jazda busem, na wypadek gdyby było wystarczająco czasu do snu"

Fanka: Jestem podekscytowana na 'Four'
Liam: To będzie nasz najlepszy album

Michael (5SOS): Kocham Cię
(I lava you - żarciki chłopców)
M: Najlepszy chłopak na świecie
Liam: Wiesz to lawooo
L: Gdzie dziś byłeś
M: Gdzie byłeś stary
L: W moim pokoju, oglądałem cię w TV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...