Piosenki:

sobota, 18 października 2014

Liam na Twitterze:

"Hej wszystkim! Uświadomiłem sobie, że trochę już nie robiłem follow spree, więc teraz chciałbym zrobić trochę inny... Jak kiedyś."

"Jeśli macie piosenkę 'Steal My Girl' dodajcie zdjęcie jak jej słuchacie na telefonie czy iPodzie czy z płytą, a ja postaram się wszystkich zaobserwować "

"Dużo screenshotów czy ktoś jest na tyle dzielny, by dodać swoje zdjęcie?"

Fanka: Ekran się stukł, bo zbyt głośno chillowaliśmy
Liam: To najsilniejszy chill out jak dotąd

Fanka: Moja mała siostra chilluje do SMG
Liam: aww aha

"Gdzie są moi imprezowicze?"

"Piszcie skąd jesteście dodając zdjęcia, np. Peru... Anglia... Francja... Niemcy."

Fanka: Jestem z Wielkiej Brytanii Liam! Ściągnięte
Liam: Fajnie widzieć, że sprawia ci to radość

Fanka: Kocham Cię tak bardzo i pragnę follow
Liam: Właśnie to chcę zobaczyć, was słuchających, bawiących się...robota wykonana

"Krótka przerwa na jedzenie. Wracam i chcę zobaczyć kreatywność  Kupcie remix i singiel http://t.co/zv9D5I3z7q"

"Wróóóóciłeeem"

Fanka: Moje osły kochają 'Steal My Girl'
Liam: To najbardziej zwariowana rzecz jaką dziś widziałem lol

Fanka: Pobrałam 'Steal My Girl'!!
Liam: Dziękuję

"Ok ludzie, ostatni etap tego follow spree..."

"Chce zobaczyć wasze najdziwaczniejsze ruchy taneczne do Payno remixu 'Steal My Girl'... jazda!!!!!"

"Wydaję mi się, że dziś wszystko już zobaczyłem. Dziekuję za przyłączenie się. Kocham, dobranoc x"

Louis na Twitterze:

"Wciąż podekscytowany, że zobaczycie teledysk do 'Steal My Girl'!! Jest nieźle pokręcony..."

"No i jak chcecie akustyczną wersje singla, kupcie płytę z naszego sklepu "

Fanka: Ta akustyczna wersja sprawia, że jestem bardzo szczęśliwą osobą
Louis: Szczęśliwe dni

Fanka: Louis jak się masz?
Louis: Bardzo dobrze, a ty?

Fanka: Włochy cię kochają!
Louis: Kocham Włochy! Podeślesz mi trochę świeżego makaronu?

"@AshleyTabor kupiłeś już swój egzemplarz 'Steal My Girl'?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...