Piosenki:

niedziela, 5 października 2014

Liam na TT:

"Wielu z was nie chce aby WWA Tour się zakończyła, ale w kolejne może być coś innego. Więc nie smućcie się, że dziś jest ostatni dzień. Bawmy się i zobaczymy co przyniesie jutro"

"Z innych wieści"

"Jestem gotowy, jestem gotowy, jestem gotowyyyy"

Zdjęcie: Liam na TT:

"Wielu z was nie chce aby WWA Tour się zakończyła, ale w kolejne może być coś innego. Więc nie smućcie się, że dziś jest ostatni dzień. Bawmy się i zobaczymy co przyniesie jutro" 

"Z innych wieści"

"Jestem gotowy, jestem gotowy, jestem gotowyyyy"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...