Piosenki:

sobota, 18 października 2014

Gavin DeGraw w wywiadzie w The Billy Bush Show o Harrym i ich współpracy:

"Bez wątpienia utalentowana osoba. Byłem w LA i dostałem telefon 'Cześć, miałbyś ochotę wybrać się do studia i napisać kilka tekstów?' czy to, czy tamto, a ja odpowiedziałem 'tak, jasne, jasne.' wtedy zapytali mnie 'Co ty na to, gdyby Harry Styles był podczas naszej sesji?'. Zgodziłem się nie miałem nic przeciwko, słyszałem same pozytywy o nim, od ludzi, których znałem. Chciałem pójść i zobaczyć co się wydarzy. Pod koniec dnia, jeśli to jeden z tych gorszych w studiu, to tylko jeden taki dzień. Był świetny, serio. Poszliśmy do studio, miał w sobie wiele pokory i był miły. Usiadłem przy pianinie, a on był obok, stał przy mnie i dzieliliśmy się pomysłami. Zaśpiewałem wstęp, a on automatycznie podał kolejne wersy. Po kilku godzinach mieliśmy gotową piosenkę. Piosenkę, która według mnie jest piękna i wyjątkowa. Nazywa się 'Not Our Fault', jest zwycięzcą. Jest o tym, że jeśli czasem się nie układa, nie możesz całkowicie winić siebie, są takie momenty, że to dzieje się wokół ciebie. Czasem to inne rzeczy, na które nie mamy wpływu i nie możemy ich kontrolować. Sposób, gdy mówisz, że się poddajesz, ale nie poddajesz się, bo nie kochasz tej drugiej osoby."

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1318783750001?bckey=AQ%7E%7E%2CAAABAY6g5IE%7E%2Cg0_gr83Y4h1-VWYH1Kd03vYHLYmpEkg0&bctid=3840942239001

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...