Piosenki:

niedziela, 7 września 2014

Taet o spotkaniu Zayna Malika:

Byłam w studiu F Block i za sąsiednimi drzwiami był Naughty Boy. Jestem fanką One Direction, uwielbiam Harry'ego, więc gdy powiedzieli "Zayn jest w studiu za drzwiami" byłam bardzo podekscytowana, ale nie chciałam po prostu iść i zapukać, więc powiedzieli mu "Mamy tu artystkę Taet za drzwiami, która bardzo chciałaby cię poznać" Rozmawiam z nim, pytał o moją muzykę. Jest bardzo miłą osobą, był bardzo skromny. To było jakieś dwa lub trzy miesiące temu."

http://www.pressparty.com/pg/newsdesk/londonnewsdesk/view/114475/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...