Piosenki:

niedziela, 14 września 2014

Niall dla The Sun:

"Zgłosiłem się do X Factor w wieku 16 lat, 21 urodziny będą świętował na stadionie."

Urodzony w Mullingar, w 1993 roki, aktualnie jest jednym z pięciu najpopularniejszego boybandu na świecie.

Gdy większość Irlandczyków świętuje 21 urodziny w pubie, Nialler będzie dmuchał świeczki na Rose Bowl przed 60 tysiącami krzyczących fanów.

Horan przyznaje, że to będzie dziwne obchodzić urodziny w innym kraju, bez rodziny i znajomych.

"Byłoby super być w domu, pójść do pubu z chłopakami i świętować to w ten sposób, ale jesteśmy w trasie i nie mam takiej możliwości. Jeden z moich kumpli był tu w Chicago, był ze mną przez tydzień."

Niall śmieje się, że teraz może legalnie świętować swoje urodziny w Ameryce.

"Mogę wyjść na kufla z chłopakami i nie martwić się o nic. To trochę dziwne. Jestem pewny, że wyskoczymy na drinka po, tak myślę. Kogo ja oszukuję, na pewno wyjdziemy!"

Harry jako jedyny jest niepełnoletni w USA. "Będziemy musieli go przemycać." - mówi Niall.

"To jest jak rollercoaster. Serio nie mogę uwierzyć, że mam już 21 lat. Jestem teraz facetem. Liam też miał swoje urodziny na scenie."

Niall poleciał specjalnie do domu, by wcześniej uczcić swoje urodziny z przyjaciółmi i sławami.

Jeśli chodzi o chłopców, kiedy jest się z nimi non stop to wygląda trochę inaczej. Niall nazywa ich swoją rodziną, ale wszyscy starają się być w domu jak najczęściej się da.

Mimo wszystko Niall lubi pozostawać w kontakcie z resztą zespołu.

"Mam ich w konwersacji na whatsappie, ciągle piszą. [...] Robię to co kocham w tych wspaniałych miejscach."

"Idziecie dziś grać w golfa?" czy "Napiszesz do mnie o 18 i skoczymy do mnie, zamówimy pizzę?"

"Głupoty jak te, a tęsknisz za tym. Patrzysz na telefon i myślisz 'oh Jezu'."

Horan lubi czasem wrócić do tego co było kiedyś.

"Oglądałem ostatnio dużo filmików. Super się bawiliśmy."

http://www.thesun.ie/irishsol/homepage/5902220/I-auditioned-for-XFactor-at-16-Ill-celebrate-my-21st-in-a-stadium.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...