Piosenki:

poniedziałek, 29 września 2014

Liam na Twitterze i IG:

"Fajnie jest zaskakiwać ludzi w wiadomościach prywatnych na TT"

"Zamierzam wypuścić album za cztery minuty"

"Czuję się taki przestarzały w tych wszystkich powiedzonkach jak "Ship" "bea" i "no chill", nie mogę nadążyć za czasem, gdy byłem dzieckiem mówienie "bro" było fajne lol"

Liam postanowił sprawdzić te słowa w wyszukiwarce:
http://instagram.com/p/thLLsVg1Zk/?modal=true
"Dlaczego ludzie nazywają siebie na wzajem kupą po duńsku?"
http://instagram.com/p/thLbkTA1Zy/?modal=true

"Mam nadzieję, że nie irytuję tutaj ludzi, to byłoby najgorsze. Po prostu chcę sprawdzić alby kilku ludzi się uśmiechnęło. Nudzę się jak cholera w tym samolocie"

"I wiem, że ludzie dużo czytali o mnie na przełomie ostatnich dni, obiecuję jestem tylko młodym kolesiem podróżującym po świecie mającym zabawę z przyjaciółmi"

"Nigdy nie miałem na myśli nic złego, chciałem tylko się pośmiać i mam nadzieję, że parę osób również to robiło"

"Czuję jakbyście mnie wszyscy znali lepiej, w każdym razie chciałem dać wam do zrozumienia, że gdy daje czasem upust to staram się pozostać prawdziwy"

"A także dziękuję wam wszystkim za wszystko i bycie z nami . Naprawdę jesteśmy największymi szczęściarzami na świecie robiąc to co kochamy dla ludzi jak wy, którzy to bardzo doceniają"

"Sorki za bycie sentymentalnym, ale miałem chwilę przemyśleń nad tym gdzie właściwie jestem, a potem spojrzałem w dół, mój przyjaciel jest kotem lol"

"Dziś Andy jest kotem, meow"
http://instagram.com/p/thJ_xPA1Y3/?modal=true

"Okej teraz się nudzę"

"Nareszcie łóżko"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...