Piosenki:

środa, 13 sierpnia 2014

Niall wszedł o 4 nad ranem swojego czasu na TT:

"Leżę w łóżku, nie mogę spać. Myślę o was ludzie! Oglądam stare filmiki 1D. Dziękuje wam! Kocham Was bardzo!"

F: "Niall jesteśmy na zewnątrz wyjdź proszę"
N: "Wybieram się do łóżka, przykro mi! naprawdę! jutro koncert."

"Właśnie zdałem sobie sprawę, że jestem bardzo głodny, jadłem wcześniej sushi, ale nigdy mnie na nasyca! Teraz muszę czekać do śniadania. Cholera!"

F: "Weź sobie przekąskę"
N: "Nie możesz gdy zjadłeś przepyszny posiłek z mini baru w pierwszą godzinę pobytu w hotelu"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...