Piosenki:

czwartek, 28 sierpnia 2014

HAPPY 21st BIRTHDAY LIAM!!

Kochani dziś swoje 21 urodziny obchodzi jeden z bogów Liam PAYNE moje kochanie jestem taka szczęśliwa i nie mogę uwierzyć , ze jeszcze kilka lat temu był skromnym młodziutkim szesnastolatkiem , a teraz jest już mężczyzną , ale nadal młodym i słodkim zapamiętam go takiego jakiego poznałam , a teraz chce życzyć ci wszystkiego najlepszego spełnienia wszystkich twoich marzeń chociaż na pewno niektóre już spełniłeś , tej jednej jedynej prawdziwej miłości , żebyś już nigdy przez nią nie cierpiał , żebyś był zawsze szczęśliwy , żebym mogła spoglądać na twoje usta wybłyskiwane pełne radości , żebyś cieszył się każdą ważna dla ciebie chwilą i dniem i wszystkiego  tego czego ty sobie życzysz , wiem ze tego nie przeczytasz , ale jesteś tą jedną ważna osobą , która odmieniła i wywróciła moje życie do góry nogami kilka lat temu i czego nie żałuje , ale pewnie nie tylko mi bo każdej możliwej twojej wiernej fance dziękuje ci za wszystko co zrobiłeś dla nas i twoje 21 urodziny na pewno będą tymi nie zapomnianymi do końca twojego życia :D / Liassiowa <3 :*



WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO LIAŚŚ <33 ŻYJ NAM DŁUGO !!

Natomiast chłopcy są już w Chicago więc tam dzień jego urodzin rozpocznie się dopiero o 7 rano naszego czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...