Piosenki:

środa, 27 sierpnia 2014

Ed Sheeran dla Vancity Buzz:

"Napisałem dwie piosenki na nowy album One Direction. Nie wiem czy znajdują się na płycie, ale zostały nagrane itd., brzmią świetnie. [...] Napisałem jedną specjalnie dla nich, to mój pomysł na ich brzmienie. Jedna z nich jest moją ulubioną jaką kiedykolwiek napisałem, ale nigdy nie nagrałem jej na album, bo była zbyt wielkim hitem godnym stadionów, gdy ja grałem wtedy w klubach."

Ed powiedział również, że jego ulubionym członkiem zespołu jest Harry, ponieważ poznał go jako pierwszego, często się widują.

http://www.vancitybuzz.com/2014/08/interview-ed-sheeran/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...