Piosenki

niedziela, 16 czerwca 2013

Krótkie Imaginy!

*wchodzisz do salonu i widzisz...*

Niall:


Ty: Niall co to ma znaczyć ?!

Niall: kupiłem nam psa

Ty: ale... ale...

*patrzysz na pieska*

Ty: jaki słodki !

Niall: tak jak ty

Ty: aww. Jak go nazwiemy ?

Niall: możesz wybrać mu imię

Ty: ale ty też musisz bo może ci się nie spodobać

Niall: to co wybierzesz i tak będzie pasować

Ty: Ok, ale to chłopiec czy dziewczynka ?

Niall: dziewczynka

Ty: to będzie się nazywać Asta

Niall: Asta ?

Ty: tak a co nieładne ?

Niall: mnie się podoba

*nagle słyszysz jak ktoś wchodzi do domu. Obracasz się i widzisz...*

Louis:

Liam:

Zayn:


Ty: a co to ma znaczyć ?!

Chłopcy: ...

Ty: ktoś mi to wyjaśni ?!

Niall: chciałem zrobić ci niespodziankę ale widać się nie podoba

Ty: czyś ty zgłupiał ?!

Niall: co ?

Ty: bardzo mi się ta niespodzianka podoba

Niall: naprawdę ?

Ty: tak *całujesz go*

Niall: Oh dziękuje już się bałem że się nie spodoba

Ty: nie było czymś się bać tylko jedno pytanie

Niall: no ?

Ty: gdzie one będą spać ?

Zayn: koszyki są w aucie zaraz wniesiemy

Ty: spoko ale w jakim pokoju będą spać ?

Liam: w salonie

Ty: a jak będą piszczeć wieczorem ?

Niall: to każdy weźmie jednego do siebie

Ty: Ok. I jeszcze raz dziękuję kochanie. Kocham cię

Niall: ja ciebie też

*całujecie się*

*wchodzisz do pokoju i widzisz...*


Niall:

Tumblr_m6yj97xhlx1r8kp5no1_500_large

Ty: co ty odwalasz ?

Niall: nagrywam cię bo chcę pokazać mojej mamie moją dziewczynę a przyszłą żonę

Ty: hahah Niall głupolku... zaraz... ŻONĘ ?!

Niall: cholera

Ty: Niall czy ja o czymś nie wiem ?

Niall: kurde wygadałem się

Ty: no więc ?

*Niall klęka przed Tobą i wyciąga małe czerwone pudełeczko*

Niall: [T.I] jesteś moim całym życiem, kocham cię nad życie, chce mieć z tobą dzieci, chce również żebyś była przy mnie do końca życia.

[T.I] wyjdziesz za mnie ?

Ty: *napływają ci łzy* Tak Tak TAK !!!!

*rzucasz się na Niall'a i lądujecie na dywanie*

Niall: nawet nie wiesz jak się ciesze * zakłada cie pierścionek*

Ty: ja też się cieszę

Niall: *wstaje i zaczyna latać po domu* ONA JEST MOJA ! ONA JEST MOJA !


* idziesz w stroju kąpielowym na basen na ogrodzie i nagle słyszysz...*

Zayn: Hey, I just met you, and this is crazy,

But here's my number, so wskakuje baby

Tumblr_mantx2ofds1qgu4o5o2_250_large

Ty: Zayn brałeś coś ?

Zayn: nie ale chce z Tobą popływać

Ty: aww ok

*wskakujesz do basenu i razem z Zaynem pływacie*

Ty: A ! Zayn puść moją nogę

Zayn: sorry

Ty: głupol

*zaczynasz go chlapać*

Zayn: ej !

Ty: za nogę

Zayn: musisz mnie teraz pocieszyć

Ty: myśl, myśl, myśl mam !

*całujesz namiętnie Zayn'a*

Zayn: więcej mam pomysł

Ty: jaki ?

*bierze cię na ręce i idziecie w stronę domu.Wchodzicie i idziecie do sypialni*

Ty: wiedziałam, ale w sumie pasuje mi to chce ciebie kotku poczuć

Zayn: ja ciebie też *całujecie się i kochacie*




*wchodzisz do salonu i słyszysz...*

Zayn: no, no, no, no, no, no, no, no, derznał limit No !

Tumblr_lz76lwynny1r2ms54o1_250_large

Ty: Zayn co ty wyprawiasz ?

Zayn: wkręciłem się w reklamę Plusa

Ty: hahahaha to może zamiast ich powinni wstawić ciebie i chłopaków ?

Zayn: no pewnie o wiele lepsza była by reklama

Ty: to bym nie odchodziła od telewizora

Zayn: mam nadzieje *całuje cię*


UWAGA PYTANIE:



1.JAK HARRY CHCE NAZWAĆ SWOJĄ CÓRKĘ?
2.CZY HARRY I CHER LLOYD KIEDYKOLWIEK CHODZILI ZE SOBĄ JEŚLI TAK TO KIEDY?
3.JAK NAZYWA SIĘ PIES LIAMA?

Karolina :)

2 komentarze:

  1. Super mi się podoba piszcie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Darcy ; )
    2. Nie, przyjaźnili się w czasach X-Factora
    3.Loki

    OdpowiedzUsuń

Kochani będzie nam bardzo miło jak pozostawicie po sobie mały ślad komentując lub obserwując naszego bloga . Wszystkim z góry bardzo dziękujemy :) :* Kochamy was Siostry i bracia :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...