Piosenki:

piątek, 30 listopada 2012

Newsy z całego tygodnia!!!

Harry wczoraj po siłowni pojechał gdzieś z Paulem.
Fanki zdobyły wodę którą Hazza pił na siłowni.
Harry wczoraj na siłowni :


Harry na okładce nowego Bravo , w którym jest kalendarz a w nim chłopcy i artykuł  bravo już od wtorku

Hazza , Zayn i Lou byli wczoraj w salonie gier.
WMYB jest wykorzystane do reklamy Resorts World Manila 2012 w Filipinach.
7 Grudnia zostanie puszczony odcinek z chłopcami z ' Late Show '.
Chłopcy jedli wczoraj pizze.
Zwycięzcy złotego biletu z Ellen Show :

Podobno chłopcy w finale X Factora zaśpiewają z Union J.
Lou i Baby Lux wczoraj :
LWWY dobiło do 100 mln wyświetleń a WMYB prawie do 300 mln wyświetleń .
Chłopcy podpisali kontrakt z Olivann Beauty, będą mieli swoją linie perfum dla kobiet, która wyjdzie na jesień 2013 r.
Ke$ha uważa, że Hazza jest najseksowniejszy z 1D.
Zayn pisał wczoraj z fankami na DM na Twitterze.
Chłopcy mają już wspólnie około 65-70 tatuaży.
Hazza był wczoraj w kasynie :
Hazza był wczoraj na siłowni.
Po występie na MSG odbędzie się impreza dla rodziny i przyjaciół chłopców.
Baby Lux :
Lou z fankami :
Paul wczoraj :
Pies Zerrie :
Niall i Liam wczoraj :

Z Tumblr'a 1D :
Z Twittera Mamy Louis'a :

LT przekroczyło 40 mln wyświetleń.
Wczorajsze próby chłopców trwały aż 13 godzin.
Filmiki na trasę TMH mają być zupełnie inne niż na trasie UAN :
Chłopcy wygrali nagrodę na Arias w kategorii Best International Artist :
Finał Brytyjskiego X Factora jest 9 grudnia.
Liam i Zayn wczoraj :
Chłopcy mają dzisiaj dalej próby.
Nowa ikonka Hazzy na TT :


Lux wczoraj była z rodzicami i spotkała fanki jednej z nich zabrała telefon i uciekła.
Psiak Perrie i Zayn'a :
Liam wczoraj :


Powtórki amerykańskiego X Factora z występem chłopców w sobotę o 19 i w niedziele o 17.
Chłopcy mają dzisiaj próby.
WMYB na nowym krążku Pop Party.
ayn kupił czapkę jakiemuś kolesiowi odpowiedzialnemu za dźwięk :


Brat Niall'a też będzie na MSG.
Chodzi plotka że Niall i Hazza całują modelki w teledysku do ' Kiss You ' .


Chłopcy z Rachel Crow :
Dzisiaj o 23 ( czasu pl ) na fox life będzie amerykańskim X factor w którym będzie nagranie występ chłopców.

Chłopcy w Amerykańskim X Factorze
Lou , Zayn i Liam byli wczoraj na lodach i w sklepie z płytami.
Z Tumblr'a 1D :
Chłopcy są w Uncasvill, Connecticut.
Chłopcy w 9 finale X Factora wystąpią z ' Kiss You '
Na koncercie MSG będzie Tata Hazzy , Perrie i El.
Nowa seria lalek chłopców jest od firmy Hasbro.
Do kupienia jest w USA za $15 ' One direction - no limits ' , nie oficjalna książka o chłopcach.
Z Twittera Lou :
Ulubionym członkiem 1D Miley Cyrus jest Zayn :)
Zespól 1D miał dzisiaj próby.
Koszulka dla fundacji Bluebell Wood podpisana przez chłopców :
Wczoraj na spotkaniu z chłopcami były fanki w wieku 8-15 lat.
Chłopcy mają dzisiaj próby do MSG.
Lottie wystąpiła w vlogu o Make-up :
Chłopcy wczoraj w czasie wywiadu dla magazynu J14 :

Prawdopodobnie Niall idzie w środę na koncert Biebera.
Chłopcy byli wczoraj w sklepie 1D w NY.
Chłopcy 9 grudnia wystąpią w Brytyjskim X Factorze.
W sklepie 1D w NY ktoś napisał na ścianie "Eleanor to kill yourself".
Zespół Room94 nakręcił cover ' Kiss You ' ( zespół ten był już dwa razy w Polsce ) :
Chłopcy spotkali się wczoraj z Nickelodeon .
Chłopcy idą chyba na spektakl Evita, na broadway'u.
Chłopcy i Niall wczoraj :


Jest to zdjęcie z zapowiedzi teledysku do Kiss You  :
Chłopcy na koncertach w USA zaśpiewają piosenki z UAN i z TMH.
Zayn i Louis polecieli później do USA ponieważ był problem z wizami.
Miley i Liam ( jej chłopak  ) dzisiaj z Hazza 
W Friday Download w piątek o 19 na CBBC będzie puszczony, program z chłopcami który wcześniej został nagrany.

czwartek, 29 listopada 2012

Harry do Taylor: „Poznaj moich rodziców”

To chyba poważna sprawa...

Harry do Taylor: „Poznaj moich rodziców”

Związek Harry’ego Stylesa z One Direction i Taylor Swift wygląda na poważny i zaawansowany! 22-letnia piosenkarka już szuka podobno mieszkania w Wielkiej Brytanii, a jej 18-letni chłopak postanowił przedstawić ją swoim rodzicom.

Do spotkania ma dojść w tym tygodniu, kiedy para spotka się w Nowym Jorku z okazji występu One Direction. Zespół zagra w Madison Square Garden i wyprawi sekretne przyjęcie dla najwierniejszych fanów, na którym Swift pojawi się jako osoba towarzysząca Harry’ego.

Spotkanie w towarzystwie fanów, rodziny i przyjaciół będzie doskonałą okazją do przedstawienia Taylor rodzicom Harry’ego! Ciekawe, jak Swift im się spodoba!
A czy Wam podoba się Swift jako dziewczyna Harry’ego??

Miley Cyrus uważa, że Zayn Malik jest uroczy!

Może powinna zmienić ślubne plany?

Miley Cyrus uważa, że Zayn Malik jest uroczy!

Miley Cyrus jest zaręczona z Liamem Hemsworthem. Nie przeszkadza to jednak w podziwianiu innych mężczyzn! Miley podoba się Zayn z One Direction! Gwiazda powiedziała: „Zayn Malik! To mój ulubieniec… Ma takie same włosy, jak mój przyjaciel! Poza tym uważam, że jest uroczy!”

Liam nie musi się jednak przejmować tym, co mówi Miley… Dziewczyna wciąż powtarza, że nie może doczekać się ślubu! Narazie skupia się na pracy nad nowym albumem. Gwiazda wyznała: „Jestem już mężatką w sercu i w głowie. Zachowuję się tak, jakbym już miała te papiery.”


„Najważniejszą rzeczą dla mnie teraz jest… Chcę żeby ludzie usłyszeli co mam do powiedzenia, chcę wydać płytę. Potem mogę zrobić sobie przerwę i cieszyć się przez chwilę małżeństwem!”


„Moment, w którym Liam zobaczy mnie w sukni i wszystko poza tym, będzie musiało być perfekcyjne! Cały to wydarzenie musi być jak ścieżka dźwiękowa w filmie…”

ARIA Music Awards - video - nagroda!!

Chłopaki wygrali nagrodą ARIA w kategori : Najlepszy Międzynarodowy Artysta"! Gala odbyła się w Australi chłopaków na niej niesty nie było ale nagrali filmik z podzienkowaniami zobaczcie:




GRATULACIE CHLOPAKI!!

środa, 28 listopada 2012

Connection - video - newsy!!

Jak już powyżej pisalismy chłopaki od wczoraj znajdują się w Uncasville Connection gdzie jutro dadza tam koncert:

- Video:


Nowości - Aktulaności!!

1.Chłopaki aktualnie przebywaja w Connecticut , gdzie odbywaja sie próby do koncertu w Mohegan Sun.
2.Miley Cyrus wypowiada sie na temat chłoppaków który jest jej ulubiencem:



3. Wywiad w Exstra Tv , Harry wypowiada sie na temat nie mianego romansu z Taylor Swift:




4. Chłopakami za kulisami reklamy OnePiece:





wtorek, 27 listopada 2012

Newsy - Nowości!!

1.Chłopcy wczoraj :KLIK
2.Na koncercie MSG będzie Tata Hazzy , Perrie i El.
3.Nowa seria lalek chłopców jest od firmy Hasbro.
4.Do kupienia jest w USA za $15 ' One direction - no limits ' , nie oficjalna książka o chłopcach.
5.Ulubionym członkiem 1D Miley Cyrus jest Zayn :)
 6.Zespól 1D miał dzisiaj próby..
 7.Koszulka dla fundacji Bluebell Wood podpisana przez chłopców :






  8.Wczoraj na spotkaniu z chłopcami były fanki w wieku 8-15 lat.
 9.Chłopcy mają dzisiaj próby do MSG.
 10.Lottie wystąpiła w vlogu o Make-up:



11.Chłopcy wczoraj w czasie wywiadu dla magazynu J14 :




 12.Prawdopodobnie Niall idzie w środę na koncert Biebera.
 13.Chłopcy byli wczoraj w sklepie 1D w NY.
 14.Chłopcy 9 grudnia wystąpią w Brytyjskim X Factorze.
 15.W sklepie 1D w NY ktoś napisał na ścianie "Eleanor to kill yourself".
 16.Zespół Room94 nakręcił cover ' Kiss You ' ( zespół ten był już dwa razy w Polsce :




 17.Chłopcy spotkali się wczoraj z Nickelodeon .
 18.Chłopcy idą chyba na spektakl Evita, na broadway'u.
 19..Chłopcy i Niall wczoraj :




niedziela, 25 listopada 2012

Live While We're Young - Glee - video!!

W sieci pojawiło sie nagranie jak w Glee spiewaja piosenkę One Direction " Live While We're Young" Zobaczcie sami jak im to wyszlo i ocencie:







Telexspres - One Direction - video!!

W Wczorajszym telexspresie byli nasi chłopacy jest nagranie ten kto nie widział może obejzec teraz ja osobiscie oglądałąm nie wiem jak wy ale nie musicie sie przejmowac zobaczcie teraz bo ejst nagranie!
Zobaczcie naszych chłopaków w Telexspresie:




I jak? Podoba się? Chłopacy wkońcu doceniani są w naszym kraju!!

One Direction – Pokaż jak się kręcisz - video!!

W sieci pojawił sie zabawny filmik Pokaż jak się kręcisz prz udziele One Direction :) Filmik jest zabawny mozna sie pośmiac ! Jak wy uważacie fajny, można sie pośmiać czy może obraza dla naszych chłopaków? Piszcie w komentarzach!!



Lista przebojów - Rdio Fair - głosowanie!!

Moi drodzy ostatnia szansa zeby zagłoswoać na chłopaków teraz przed zamknieciem głosowania! Lista przebojów dzisaj o 19:00 do 21:00 wiec przed godzina 19:00 zostanie zamkniete glosowanie wiec mamy jeszcze troche czasu zeby zagłoswać wiec do dzieła głosujemy! Tutaj macie link: LISTA PRZEBOJÓW GŁOSOWANIE

Newsy!

Louis i Liam dzisiaj :

Paul i Zayn dzisiaj :
Niall dzisiaj : :

Liam jest teraz ze swoją siostrą i jej chłopakiem.
Zayn jest teraz ze swoim przyjacielem Leonem.
Paul dzisiaj nakrzyczał na Zayn'a który siedział w aucie , nie wiadomo o co chodziło.
Zayn i Louis kłócą się na TT z Max'em i Tom'em z TW.


Z Twittera Liam'a :

Harry widział się wczoraj ze swoim przyrodnim bratem i jego mamą.
Chłopcy mieli wczoraj próby :

LWWY jest na 11 miejscu w Gorącej 20na Eska.TV.
Niall , Liam , Dan, Josh , El i Louis byli wczoraj na koncercie Robby'ego Williamsa  w Londynie :
Liam i Hazza wczoraj :





Harry był wczoraj na zakupach w Tesco :
Zayn rozmawiał wczoraj z córką Prestona.
Hazza ma nowe auto , Porsche . Przyjechał nim wczoraj na próbę
Niall oglądał ' Ekipę z Newcastle '.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...