Piosenki:

środa, 31 października 2012

One Direction i filmik Halloween - video!!

Z okazji dzisiejszego świeta chłopaki nagrali filmik zobaczcie sami!!







2 Days Go To - video!!!

Kolejny filmik który odlicza ile jeszcze pozostało do premiery teledysku zostalo jeszcze tylko 2 dni zobaczcie filmik z udziałem Louisa!!




I co nie możecie się doczekać??

Śmieszna przeróbka!!

One Direction...



Pamiętacie!

Pamiętacie jak One Direction kręcili swój teledysk WMYB?! Jeśli nie to wam przypomnimy:













Niall z 1D i jego całusy

Pierwszy pocałunek nie był rewelacyjny...

 

Członek zespołu One Direction przyznaje, że jego pierwszy pocałunek nie był zbyt wspaniały. Przeciwnie - denerwował się do tego stopnia, że zepsuło mu to cały klimat:
"Miałem 11 albo 12 lat, nie pamiętam dokładnie. To była uczennica, która przybyła na wymianę z Francji. Byłem kompletnie zdenerwowany! To chyba zepsuło cały rytuał..."
Odkąd 1D są sławni, dziewczyny na całym świecie umierają z chęci dotknięcia któregoś z nich, a co dopiero pocałowania ;) Niall jest bardzo nieśmiały i szokują go niektóre teksty wypisane na transparentach fanek: "Bywają bardzo sprośne..."
Cóż, jeśli się decydujesz być gwiazdorem i idolem nastolatek, musisz się liczyć z wszechobecnym pożądaniem, prawda? Niejeden z Was pewnie chciałby być na jego miejscu ;)







Który z chłopaków z One Direction uważa się za buntownika??

Twierdzi, że jest nierozumiany przez ludzi…

Który z chłopaków z One Direction uważa się za buntownika??


Zayn Malik z One Direction nazywa siebie buntownikiem! Pomimo, że jest częścią „grzecznego” zespołu One Direction, Zayn mówi, że jest niegrzecznym chłopakiem! Czuje, że jest źle rozumiany przez ludzi. Piosenkarz 1D mówi: „Jestem niegrzeczny. Mam tatuaże i czasami rozrabiam. To jest częścią mojego image’u więc jest spoko”.

Może się zdziwicie, ale wśród chłopaków z One Direction nie tylko Zayn ma tatuaże! U Harrego Styles’a niedawno na przedramionach pojawiły się dwa napisy: „Things I Can” i „Things I Can't. Jedynie Niall nie odważył się zrobić sobie dziarki.

Wolicie grzecznych chłopców czy buntowników takich jak Zayn?

Niall Horan ma dziewczynę!

Spotyka się ze studentką szkoły teatralnej – Amy Green!!!

Niall Horan ma dziewczynę!




Niall Horan z One Direction pojawił się w ostatni weekend w programie X Factor. Na plan przybył z Amy Green, którą podobno przedstawiał niektórym jako swoją dziewczynę. Jak donoszą świadkowie, para całowała się po kątach

 Informator podał mediom: “Wyglądali jakby byli parą… To pewnie dopiero początek ich związku, ale z pewnością to nie jest jego przyjaciółka, tylko ktoś więcej!”

Niall niedawno opisał idealną według niego pierwszą randkę… Piosenkarz najchętniej udałby się do parku rozrywki! Według niego na takim spotkaniu powinno być wesoło, ale nie może zabraknąć szaleństwa!
Ciekawe czy tak właśnie wyglądała pierwsza randka z Amy Green?

One Direction planują 10-letnią przerwę!!

Chłopaki z One Direction już teraz planują, że chcieliby zrobić sobie 10–letnią przerwę, podobnie jak kiedyś zespół Take That!

 


Do roku 1996 zespół Take That wydał cztery płyty, po czym zawiesił swoją działalność. Po 10 latach grupa reaktywowała się, ale już bez Robbiego Williamsa. Niall Horan powiedział: “10 lat przerwy, a potem powrót na scenę – to świetny pomysł!”

Myślicie, że chłopaki mogą liczyć na to, że ich kariera będzie się rozwijała tak, że rzeczywiście będą potrzebowali przerwy? Ciekawe co na to fani… 10 lat to bardzo długo!!

Info od Sony Music Poland dla PolishDirectioners !!!

Sony Music Poland napisalo na swoim tt że mamy sprawdzic o 21 (czasu polskeigo) tweeta od One Direction!! Zobaczcie sami link: https://twitter.com/SonyMusicPL/status/263659095750496256

Radio Los 40 - wywiad dziś!!

Chłopaki pojawią sie dzis w radiu Los 40 o godzinie : 17:00 (czasu polskiego) w Hiszpani!! Tu macie linka: http://www.los40.com/player/

poniedziałek, 29 października 2012

4 Days To Go - Video!!

Jest mała niespodzianka!! Chłopaki ogłosili że za 4 dni ( 2 listopada) bedzie premiera teledysku do piosennki " Little Things" !! Jak już wiecie teledysk został nagrany podczas nagrywania Little Things!!





I jak cieszycie się? Nie możecie się doczekać ? Piszcie w komentarzach!!!

Drugi wywiad chłopaków dla RMF MAXX - video!!

Niespodzianka Dzięnikarz radia Rmf Maxx zapowiedział że bedzie drugi wywiad z chłopakami ale też równiez bedziecie mogli wygrac płyte z samymi autografami od chłopaków!!! Zobaczcie:





I jak już sie doczekac nie możecie? Piszcie w kometarzach!!

RMF MAXX - wywiad w Listopadzie!!

Jak wiele z nas czeka na ten wywiad dla polski z Louisem i Zaynem !! Sony Music poinformowało nas że wywiad ten bedzie opublikowany w Listopadzie przy premierze nowej płyty "TAKE ME HOME" czyli za nie całe 2 tygodnie pozostaje nam tylko czekać!!


Trasa Koncertowa - wykaz!!

Moi drodzy jak wczoraj poinformowało nas 1DHQ że szykuja jakąś niespodzianke dla europejskich directioners no i jest jest nia trasa koncsertowa ale niestety NIE MA W NIEJ POLSKI! Jest to juz 100% lista i nie bedzie w niej żadnych zmian! No niesty Polski znowu nie ma ale cóż my na to poradzimy taki kraj! Liczymy na to że wkońcu nas odwiedzą!!



April 2013

29-04-2013
Paris Bercy France
30-04-2013
Amnéville The Galaxie France

May 2013

01-05-2013
Antwerp Sportpaleis Belgium
03-05-2013
Amsterdam Ziggo Arena Netherlands
04-05-2013
Oberhausen König-Pilsener Germany
05-05-2013
Herning Boxen Denmark
07-05-2013
Oslo Telenor Arena Norway
08-05-2013
Stockholm Friends Arena Sweden
11-05-2013
Berlin O2 World Germany
10-05-2013
Copenhagen Forum Denmark
12-05-2013
Hamburg O2 World Germany
16-05-2013
Zurich Hallenstadion Switzerland
17-05-2013
Munich Olympiahalle Germany
18-05-2013
Verona Arena Italy
20-05-2013
Milan Forum Italy
22-05-2013
Barcelona Pavelló Olimpic Spain
24-05-2013
Madrid Palacio Vistalegra Spain
26-05-2013
Lisbon Atlantico Pavilion Portugal


A tu macie strone na której mozecie obejzec dokładnie : http://www.onedirectionmusic.com/1deuropetour/

No i jest nowa piosenka " Little Things" - Jak wrażenia?

No i sie wreście doczekalismy nowego singla One direction jak wasze wrażenia bo moje obłedne !!


O to nasz wyczekiwana nowa piosenka:





Tekst:

Zayn:
Your hand fits in mine, like it’s made just for me
But bear this in mind it was meant to be
And I’m joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me...

Liam:
I know you’ve never loved the crinkles by your eyes when you you smile
You’ve never loved your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I’ll love them endlessly

Zayn & Liam:
I won’t let these little things slip out of my mouth
But if I do
It’s you (Oh it’s you) they add up to
I’m in love with you, and all these little things

Louis:
You can’t go to bed without a cup of tea
And maybe that’s the reason you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

Harry:
I know you’ve never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you’re perfect to me...

Harry & Louis:
I won’t let these little things slip out of my mouth
But if it’s true, it’s you
It’s you they add up to
I’m in love with you and all these little things

Niall:
You’ll never love yourself half as much as I love you
You’ll never treat yourself right darling
But I want you to
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you oh

Harry:
I’ve just let these little things slip out of my mouth
Because it’s you, oh it’s you, it’s you they add up to
And I’m in love with you and all these little things

All:
I won’t let these little things slip out of my mouth
But if it’s true, it’s you
It’s you they add up to
I’m in love with you and all your little things

I JAK PODOBA WAM SIĘ?? PISZCIE W KOMENTARZACH!

niedziela, 28 października 2012

" Little Things" - to juz jutro!! ( PREMIERA RANO)

Moi drodzy jak już wiecie jutro premiera nowego singla One Direction jak już pewnie nie możecie sie doczekac tak jak i my więc tutaj pisze wam co i jak i o której to sie ma wydażycz no ale niestety niektórzy są wtedy w szkole tak jak i my!!


Więc oficalna premiera drugiego singla One Direction " Little Things" ( JUTRO) w programie Nicka Grimshawa około godziny 7:30 ( czasu polskiego) wtedy co idziemy do szkoły no nie nie przeżyje tego!! w BBC Radio 1 KLIK i ciekawostka zostanie ona zapowiedziana przez samego Nialla Horana zadzwoni do Nicka w tej emisji programu. Również drugra premiera piosenki odbędzie sie o godzinie 9:00 ( czasu polskiego) też jestesy w szkole niestety i to na matmie i sprawdzian jeszcze nie wiem jak my sie skupimy!! Ale tym razem w radiu THE THIS RADIO KLIK



* Wiadomo że każdy z nas bedzie wtedy w szkole ale nie martwimy się bo po naszym powrocie pewnie piosenka już bedzie w sieci i bedziemy mogli ją odsuchac i się nią cieszyć tak jak LWWY !!

Więc miłej nocki wam życzymy no i jutrzejszego dnia żeby on był taki dobry jak sie zapowiada!!

One Direction: utwór dla mam chłopaków? Fani już go zrobili [WIDEO]




Posłuchajcie  nowego hitu internetu. Dwóch fanów z USA uhonorowało mamy członków One Direction.





Jak  wam się podoba? 

Info!

Zayn ma tatuaż 'Friday':

  Chłopaki

Newsy!

Chłopaki jutro nagrywają występ do X Factora, który będzie puszczony za parę tygodni.
  Według Glamour 'Najseksowniejszymi facetami w 2012r.' jest 77 miejsce- Liam Payne, 48- Louis Tomlinson, 34- Niall Horan, 27- Zayn Malik i na miejscu 21- Harry Styles.
  Harry jeździł dziś po Londynie samochodem.
"Back For You" to kolejna piosenka z płyty. Napisana została przez całe One Direction.
Chłopaki promowali dziś i wczoraj płytę 'Take Me Home' ( wywiady itp. w tym wywiad dla polskiego radia, który wyjdzie po weekendzie)
  Harry powiedział, że przez 75% czasu gadają o dziewczynach.
  Lottie (siostra Louisa) dziś rano oglądała "Up All Night: Live Tour DVD"

  Chłopaki wczoraj jedli Sushi.
Liam był wczoraj w sklepie z rzeczami na Halloween.
  Chłopaki wczoraj :
  Liam spędzał wczorajszy wieczór ze znajomymi.
  16 listopada chłopcy otwierają imprezę "Children in need"
Tatuaż Liama :
"Everything I wanted but nothing I'll ever need"- "Wszystko, co chciałem, ale nic nie będę potrzebować"
  Robbie Williams powiedział że 1D "nienawidzą" czasem siebie nawzajem. To zrozumiałe i naturalne.
  Chłopaki w fundacji 'Rays of Sunshine'
  Niall i Amy ( dziewczyna jego przyjaciele Darrena):

Newsy!!

Niall wczoraj na meczu derby. Z Niallem na meczu pojawiła się również Amy:

  Nowy tatuaż Liama ( to już trzeci ) oznacza ona : czas pokarze :
  Liam, Andy i Mazz wczoraj na imprezie Halloweenowej w klubie Funky Buddha:
  Harry odwiedził wczoraj swoją babcie, która wyszła ze szpitala.
 Danielle i Eleanor spotkały się w piątek.

sobota, 27 października 2012

One Direction odnoszą sukcesy, bo dobrze się dogadują??

Od czego zależy ich powodzenie?

Liam Payne w rozmowie z magazynem "Now" zdradził, dlaczego One Direction odnieśli sukces. Okazuje się, że wszystko zawdzięczają... temu, że doskonale się dogadują.

Wszyscy mamy to niesamowite braterstwo i to sprawia że ta praca jest tak wyjątkowa. Jeśli nie mielibyśmy siebie nawzajem, sądzę, że moglibyśmy się trochę rozpadać - wyznał.

Niall, Liam, Louis, Harry i Zayn wielokrotnie powtarzali, że są dla siebie jak bracia. Spędzają ze sobą mnóstwo czasu, ważne jest, by się dogadywali. Gdyby coś między nimi było nie tak, na pewno odbiłoby się to na ich pracy.





Trzymamy kciuki żeby chłopakom dalej sie tak powodzilo no i żeby ich przyjażń jak najduzej przetrwała!!!

piątek, 26 października 2012

Radio Fair - Lista Przebojów - Głosowanie!!!

Nie chcemy mówic ale musimy co sie dzieje z nami z nami directionerkami? Przestaliśmy głosować wejdzcie i zoabczcie jak spadi nasi chłopacy a przy okazji zagłosujcie!! Czas jest do Niedzieli do godziny 18:00 więc do roboty i głosujemy!! Tutaj macie linka:  http://radiofair.eu/viewpage.php?page_id=4

RMF MAXXX - wiadomość o wywiadzie !!!

Moi drodzy wywiad dziś zostaje nagrany a napiero puszczą go po weekendzie !! Więc musimy jeszcze poczekać a tak się cieszyliśmy no i mamy!! No to musimy czekać nic na to nie poradzimy!!

One Direction: to na ich koncert poszlibyście najchętniej!

One Direction to gwiazdy, na których show poszlibyście najchętniej. Brytyjski boysband daleko w tyle pozostawił Justina Biebera. Britney i Beyonce nie miały żadnych szans.





One Direction to zespół, którego koncert jest najbardziej wyczekiwanym show w Polsce według eskowego rankingu. Przez trzy dni głosowaliście na ulubioną gwiazdę, której show chcielibyście zobaczyć w naszym kraju. 1D zdobyli aż 56% Waszych głosów daleko w tyle pozostawiając Justina Biebera.

Na kanadyjskiego wokalistę głosowało 29% osób. Młodzi muzycy nie dali żadnych szans starym wyjadaczom, takim jak Britney Spears czy też Beyonce. Koncert autorki takich hitów jak End Of Time czy też Love On Top chciałoby zobaczyć jedynie 6% z Was. Podobny wynik zdobyli chłopaki z Maroon 5.

Czy One Direction rzeczywiście zawitają do Polski? Wszystko zależy tylko od Was. Niedawno fanki 1D nagrały własną wersję klipu do Live While We're Young, w którym zapraszają zespół na show do naszego kraju. Trzymamy kciuki!

PRZYPOMINAMY głosowanie odbywało sie na eska.pl!!!

RMF MAXX - suchajcie dziś wywiad z 1D - link!! JUŻ!!

W radiu lub na internecje możecie suchać wywiadu z chłopakami o godzinie 17:25 więc włanczać i suchać link:  http://www.rmfon.pl/play,6?utm_source=RMF_MAXXX&utm_medium=open_player&utm_cam

Głosowania - link!!!

No to troche mamy do roboty głosowanie więc zbieramy siły i głosujemy o to link: http://www.twitlonger.com/show/jp21i4

czwartek, 25 października 2012

Co łączy Kate Moss i Harrego Styles’a?

Modelka pomaga piosenkarzowi z 1D dekorować jego nowy dom…

Co łączy Kate Moss i Harrego Styles’a?





Harry Styles kupił niedawno dom w Londynie. Willa jest warta ok 15 milionów złotych! Piosenkarz musi teraz zająć się urządzeniem nowego mieszkanka. W tym celu poprosił o pomoc… nie byle kogo, ponieważ piękną Kate Moss!

Znajomy piosenkarza podał gazecie The Sun: „Harry ma pomysł jak powinno wyglądać wnętrze jego domu, ale nie wie od czego ma zacząć…”.
Kate dała podobno młodemu artyście listę zaufanych projektantów wnętrz, ulubionych sklepów, a nawet numer do jej florystyki! Supermodelka pomogła Harremu, ponieważ uważa go za słodkiego chłopaka, a porady w kwestii aranżacji wnętrz to dla niej przyjemność.

Harry musi być wielkim fanem Kate, ponieważ na początku października zamówił pracę Banksy’ ego z portretem modelki. Obok tego obrazu zawisną prace artysty o pseudonimie Bambi, na wszystkie dzieła sztuk piosenkarz wydał około pół miliona złotych!





























Newsy!!!

1.Fragment następnego singla : 'Your hand fits in mine like it's made just for me…'
 2.Wywiad Liam'a dla magazynu NOW :






3.Nialler wczoraj po meczu był w McDonaldzie.
4.El miała na meczu koszulkę z numerem i nazwiskiem Lou.
5.Louisowi zebrał z meczu na fundację 94,500 funtów. A myśleli że zbiorą tylko 50,000.
6.Podobno Hazza kupił swojej mamie na urodziny dom.
7.Chłopcy są na 5 miejscu najbogatszych młodych Brytyjczyków.
8.Hazza potwierdził że video diaries powrócą w tym samym czasie co trasa TMH.
9.Wywiad o sekretach na nowym albumie :




* Jeszcze raz przepraszamy za małe opużnienia!!

Newsy!!

1.Ed zaśpiewał solo Harryego z "Little Things" w wywiadzie dla Capital Radio :







2.Chodzi plotka że chłopcy wystąpią w X Factorze 04:11.
3.ED 'Little Things ' napisał kiedyś z przyjaciółką Fioną ale zgubili tą piosenkę i jakieś 2 miesiące temu on mu ją przesłała.
4.Co powiecie na majtki z chłopcami ? :




5.Preston nie pracuje już dla chłopców.
6.Reklama adidasa z chłopcami za niedługo wyjdzie.
7.Liam spędził dzisiaj dzień z Andym.
8.W środę chłopcy lecą do Hiszpanii.
9.Hazza wczoraj:



10.Chłopcy mieli wywiad w radiu Key 103 :




11. .Niall pomagał przedwczoraj farbować włosy Darrenowi :




12.Nowa fotka Liam'a :



13.Przyjaciółka Niall'a, Amy jest dziewczyną Darrena.
 14.Harry był wczoraj u lekarza, Nick zadzwonił do niego i robił sobie z niego żarty na antenie:




15.Nowy singiel usłyszymy w poniedziałek w The Hits Radio około 18 ( czasu pl ).
16.Chodzi plotka że w następnym tygodniu zostanie ogłoszonych klika dat promocji TMH w europie
17.Do końca tygodnia chłopcy mają próby do promocji albumu.
18.Chłopcy mają aż 4 nominacje do People's Choice Awards 2013 : KLIK
19.Lou po meczu podziękował wszystkim kibicom za przyjście.
20. Niall z Louis'em 20 października :


21.Zayn spędzał kilka ostatnich dni z Perrie.
22.Zespół chłopców też był wczoraj w studiu.
23.Nowe fotki chłopców :




24. Harry przed wczoraj:



* Przepraszamy za opużnienie w informacjach ale wiecie szkoła no i mielismy troche nauki i znalezliśmy troche czasu to nadrabiamy wszystko możecie się z takim czy spotkac że bedziemy dodawać raz a po rządnie po kilku dniach!! PRZEPRASZAMY WAS ZA OPUZNIENIE!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...